A mile for a child

Ik ben Aïda Brands, een enthousiaste supporter van Stichting Petite Cobi. Deze stichting zet zich al jaren in voor ernstig zieke kinderen en moeders in Senegal. Stichting Petite Cobi draait geheel op toegewijde vrijwilligers, die hun bijdrage belangeloos leveren. Alle inkomsten worden aangewend om kinderen, hun moeders of grotere projecten te steunen en lokaal te financieren.

Op een ludieke wijze ga ik een bijdrage leveren aan het geweldige werk van Stichting Petite Cobi. Afgelopen zomer hebben mijn vader en ik het plan opgevat om in juni 2013 een fietstocht te maken van Leiden, mijn woonplaats, naar Ravenna (Italië), de woonplaats van mijn vader. In 15 tot 20 dagen gaan we een afstand van ongeveer 1700 km afleggen. Wij zijn nu hard aan het trainen voor onze fietstocht, en zoeken tegelijkertijd  naar bedrijven en particulieren in binnen- en buitenland die onze fietstocht en daarmee Stichting Petite Cobi willen steunen.

Sponsoren – klein of groot

Op onze fietstocht laten we ons sponsoren door iedereen die iets overheeft voor Stichting Petite Cobi. Dit kan individueel of als bedrijf, school, vereniging, vriendengroep of familie. Betaal een bedrag per kilometer of doneer een vast bedrag.

Doneren kan op twee verschillende manieren:

1) via: (link geef.nl)

2) door je bijdrage over te maken naar giro 4924677 t.n.v. Stichting Petite Cobi, onder vermelding van “A mile for a child”.

Voor grotere bedragen stellen we een sponsorpakket op maat samen. Neem hiervoor contact op met Stichting Petite Cobi via: info@stichtingpetitecobi.org.

We willen nog graag benadrukken, dat alle reis-, verblijf- en deelnamekosten door ons persoonlijk worden betaald en dat elke euro aan sponsorgeld direct ten goede komt aan Stichting Petite Cobi.

Like onze Facebook-pagina om onze fietstocht te volgen! Naast de updates op onze Facebook-pagina houden wij een blog bij op de website van Stichting Petite Cobi. Daarnaast wordt op begin- en eindpunt van de tocht een evenement georganiseerd met lokale en regionale media. De bedoeling is om op daarvoor geschikte momenten tijdens de tocht veel aandacht te vragen voor de vaak nauwelijks beschikbare medische zorg in Senegal. Voor mogelijkheden kunt u contact opnemen via info@stichtingpetitecobi.org.

Met jullie hulp brengt iedere kilometer ons dichterbij een gezondere toekomst voor kinderen in Senegal!