Meehelpen?

PARTICULIEREN

Met uw donatie kunnen wij een of meerdere kinderen helpen met medische zorg of bijdragen aan de bouw van een consultatiebureau. U kunt eenmalig doneren, maar ook vaste donateur worden. Als vaste donateur ontvangt u vier keer per jaar onze nieuwsbrief. Maar nog veel mooier wordt het als u bijvoorbeeld uw buurt of vereniging voor Stichting Petite Cobi enthousiast maakt en nieuwe donateurs werft. Dat kunnen wij ondersteunen met een Senegalese middag of avond met traditionele hapjes en muziek. Ook kunt u bijdragen door onze producten te kopen of mee te doen met een van onze acties, voor meer informatie hierover kunt u kijken bij acties.

SCHOLEN

Voor scholen kunnen wij een lespakket samenstellen. We kunnen een les vullen met uitleg over Senegal, de problematiek waar de stichting aan werkt en wat de kinderen daaraan kunnen doen. In vervolglessen kunnen de kinderen zelf acties gaan verzinnen om geld in te zamelen. Dit kan gekoppeld worden aan een kind of project, bijvoorbeeld het dak van het consultatiebureau of de nieuwe prothese voor een van de kinderen in Senegal. Dit kan uiteraard ook gekoppeld worden aan bestaande activiteiten in de school zoals een sponsorloop.

BEDRIJVEN

Geef een Afrikaans tintje aan uw vrijdagmiddagborrel. Serveer authentieke Senegalese hapjes en draai de wereldberoemde Senegalese muziek van bijvoorbeeld Youssou N’Dour. Wij kunnen een kort verhaal komen vertellen over de stichting en Senegal en een veiling met Senegalese producten organiseren. Maar u mag uiteraard ook eenmalig doneren of donateur worden.
Wij worden op het ogenblik gesponsord door het Madurodamfonds en het Atosfonds.

DONEREN?

Stichting Petite Cobi is altijd op zoek naar donateurs. U kunt uw donatie overmaken naar IBAN: NL18 INGB 0004 9246 77 t.n.v. Stichting Petite Cobi. Alle donateurs ontvangen vier keer per jaar onze nieuwsbrief. U kunt zich hiervoor aanmelden door te mailen naar info@stichtingpetitecobi.org. De stichting is door de belastingdienst aangemerkt als ANBI (Algemeen Nut Beogende Instelling). Dit betekent dat uw gift fiscaal aftrekbaar is.