Ideeën wedstrijd

Ben jij een zogenaamde ‘ideeën fontein’ die in plaats van water constant goede ideeën spuit? Zet dat talent dan nu in voor een goed doel! Doe mee aan de fondsenwerving ideeënwedstrijd en maak kans op een huisgemaakte appeltaart, met liefde gebakken door Stichting Petite Cobi!

Deze stichting zet zich in voor een gezonde toekomst voor moeders en kinderen in Senegal en wil graag nog beter kunnen bijdragen aan hun medische zorg. Daarom zijn wij op zoek naar bruikbare en briljante ideeën die wij kunnen uitvoeren als fondsenwervende events. We zouden graag jou sprankelende fantasie willen lenen om nieuwe plannen te maken voor evenementen die zoveel mogelijk mensen aanspreken.

Laat ons jouw geweldige ingeving horen door te reageren op onze Facebook pagina of stuur een e-mail naar info@stichtingpetitecobi.org. Werk het idee bij voorkeur enigszins in detail uit, zo dat duidelijk is hoe het kan worden uitgevoerd en wat precies het beoogde doel is.
Vergeet niet je e-mailadres achter te laten zodat we jouw idee kunnen belonen met grootmoeders appeltaart!

We kijken er naar uit overladen te worden met de schitterende plannen van onze supporters!