Doelshop

Sinds ruim een jaar is Stichting Petite Cobi aangesloten bij doelshop.nl. Dit initiatief is een platform voor goede doelen. Als je via Doelshop online winkelt bij de aangesloten webshops, wordt een deel van het aankoopbedrag omgezet in een donatie.

Bij verschillende webshops en supermarkten kunnen via deze route bestellingen worden geplaatst. Als klant kost het je niks extra, maar Stichting Petite Cobi ontvangt wel een donatie! Deze donatie wordt bekostigd uit de commissie die Doelshop.nl ontvangt voor de klanten die zij via hun website naar de webshops verwijzen. In totaal is er op deze manier al  € 275,85 bij elkaar gespaard.

Wilt u ook meehelpen? Plaats uw online bestelling dan voortaan bij een webshop naar keuze via petitecobi.doelshop.nl/webshops. Bent u van plan dit jaar te wisselen van zorgverzekeraar of energieleverancier? Er zijn ook verschillende vergelijkingssites en verzekeraars aangesloten.

DoelShop_nl_horizontal